divendres, 1 d’abril del 2011

Erasmus, round three

Se m'està escapant un poc de les mans... volia escriure més del que escric, i ara se m'acumula la feina! Només farem un repàs a com han sigut estos dos mesos, des de que vaig vindre de València després de Nadal. És una putada no dur-ho al dia, perquè ara se m'obliden prou coses, però en línies generals ha sigut com esperava, més tranquil.

Sí, ara m'arrepentisc un poc d'haver perdonat alguns dies, però la veritat és que els mesos de gener i febrer no conviden a fer massa, fred, exàmens, poques hores de llum... però ara ja no tenim excusa! Tot i això hem fet dos festes a ma casa, tres o quatre Verabschiedungspartys, és a dir, festes per a la gent que ja se'n va perquè sols es quedava un semestre. Com esta:


I quina llàstima em donen, ara que ve lo millor, ara que ja te manejes per la ciutat, que la sents teua, que et manejes amb la llengua i amb els alemanys, ara que tens la teua vida ací, els teus amics, que ja saps on estan les voküs els dilluns i les festes els divendres, i sobretot ara que ve el bon temps, les visites al llac i les barbacoes en el parc, en definitiva, la millor part...

Hem acomiadat ja a prou gent, que tampoc eren la meua mà dreta per així dir-ho però que trobaré a faltar trobar-me'ls per ahí i per allà: Alsu i Egor de Rússia, Violeta d'Itàlia, Martín d'Argentina, Lucia de Madrid, Jacek i Mateusz de Polònia, i molts altres... haveu vist en quants llocs tinc casa ara? hehehehe

Doncs això que ja ha passat la meitat de l'erasmus... no! més de la meitat, joder ja duc més de mig any vivint a Alemanya!! I ara, després de la visita fallera a la terreta, només queden 4 mesos! Ara no se pot perdonar ni una... A muerte auf jeden, Jawooooohl! =)

2 comentaris:

  1. Jo! Gusta! quanta gent ja no esta aci! però auf jeden fall vindran a visitar-nos! ens queda el millor de l'erasmus! JAWOHL!!!

    ResponElimina
  2. la terreta la terreta!! la meua terreta es Leipzig! jawohl!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina